fredag 22 december 2017

Present till Sebastian

Vet att det snart är jul och över ett halvår till Sebastian fyller år,
 men när jag såg denna så visste jag direkt vad man skulle kunna samla till i present till honom.

Bensintank

Denna hittade jag inne hos Kurragömma, se mer info här:

Två i ett, både bensintank för mina fordonälskade grabbar och förvaring, och så snygg!

Sen skulle man kunna bygga någon att ha på väggen ute, så de även kan tanka bilarna ute :)


Sökte lite på märket, som bensintanken är i från, och då hitta jag även denna :)

MaMaMeMo, Diskmaskin

Finns bl.a. hos Stor och liten

Den vore ju oxå coolt att ha :)


Sen funderar jag på något bord att ha för barnen ute vid lekställningen, och denna kanske?

Woodlii Picknickbord Sand & Vatten, Brun

Finns hos Jollyroom

Är vi några stycken, och går ihop, så kan vi säkert köpa dessa :)
För smågrejer de har vi så de räcker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar