onsdag 11 oktober 2017

Övervåningen hemma hos Mia

Har helt o hålet snöat in på gult 😜

Kände för lite förändring på övervåningen, så bestämde mig för att addera lite gult 😀



Lyktor från Mio, med guld inuti.


Syrran fyndade gula gardiner åt mig på PMU, eller om de var Ta till vara.
Haft så svårt att finna rätt nyans, men så fanns de där för 25 kr gardinen.
Perfekt! 👍🏼
Dock behövde jag hjälp av svärmor att sy om dem o folla upp dem. 
Tack för hjälpen! 😀


Fina ljuslyktor, oxå det ett loppisfynd 👍🏼



I present fick jag pengar, och kunde byta ut några av bollarna, o se så fint 😀




Fabian gjorde en sådan fin ängel på Öppnis, 
o fråga om jag fick ha den uppe, då den passade så bra in, och de fick jag 😍❤️

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar