onsdag 4 oktober 2017

Önskelista ( uppdaterad 171004 )

Några har redan frågat vad barnen önskar sig i julklapp, 
och vad Fabian önskar sig i present, han fyller ju nästa vecka.

Så jag tänkte de var lika bra o skriva en lista, på de jag kan komma på nu.
Inte de lättaste då de har typ allt

Fabian:

Kalsonger stl 122-128 behövs alltid.

Sen tror jag han skulle uppskatta upplevelser, som biobesök, leka på lekland, åka pulka, 
ut och äta på Pinchos eller nå annat skoj 😀
Gärna tillsammans med er 😀

Barnen har ju leksaker, så de räcker o blir över 😬
Så tror Fabian skulle bli lika glad för tex. en tur till stan med lunch, kika på BR så länge han vill
o leka i lekparken alt. på bibblan, de skulle göra hans dag lika bra som massa leksaker 😀
Får vara med sina nära och kära och hitta på nå skoj, det tror jag han skulle uppskatta! ❤️

Han gillar ju att pyssla,
så antingen nå pysselset, presentkort på typ Panduro eller bra tuschpennor
skulle han uppskatta!👍🏼

---------------------------------------------------------------------

Sebastian:

Strumpor med antihalk, går alltid åt. Typ stl 19-21.

Nattlampa skulle jag vilja ha till Sebastian, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken, 
så de får jag återkomma med.

Småbilar som dörrar går att öppna samt låter, då skulle han bli glad. 
( Iofs har vi massor av bilar men just med detta vore ju 👍🏼 )

Leggings (gärna enfärgade som gula, gråa, svarta,
då det är lättare att matcha
 men även andra färger och mönster) 
och snygga tröjor gillar ju denna mamman i stl 86 och uppåt.

Tröja baby bat Tröja baby bat
Samma tröja men fram och baksida

Collagetröja med mask

Collagetröja med mun

Dessa coola o snygga tröjor finns hos Calimero,
som för övrigt är en så mysig butik och där finns massa annat fint oxå
(Klicka på bilderna så kommer ni till resp. klädesplagg.)

Tröja Mumin Spanar

Nu har denna fina tröja kommit in på Calimero, och denna tror jag Sebastian skulle vara så fin i 😍
Sebastian kallades ju Morran under tiden han låg i magen av en av mina tanter på jobbet ❤️
så en tröja från mumin skulle ju vara perfekt!👌🏽

---------------------------------------------------------------------

Båda barnen:

Båda älskar ju att bada, så bra badleksaker gillas, som är lätta att rengöra. 
Inga gummiankor, eller sådant som vattnet gärna stannar kvar i och kan mögla...


Linneashopen finns en del häftiga grejer och de har många användningsområden
Detta är bara några av dem 😀
(Klicka på texten så kommer ni direkt till leksakerna)

Cuppi 3 i 1 Spade, sil och boll

Cuppi 3 i 1

Bilibo mini

bilibo mini
Triplet sand och vattenlek

Finns säkert många roliga saker på andra sidor med.

//Mia

1 kommentar:

  1. Så roligt att ni önskar tröjor från oss och Tack för fina ord som värmen! Ha en fin helg :) Kram från oss

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar