måndag 21 augusti 2017

Umgåtts med far o morföräldrarna ❤️

Förra veckan o även början på denna har barnen fått umgåtts med sina far och morföräldrar ❤️

I måndags skulle jag hjälpa mamma med en grej, men det var nog de minsta vi gjorde 😬


Spana in äpplena, och sitter de bara kvar tills de mognat klart, 
så kan vi nog göra en hel del äppelmos 🍏


Sebastian, men även Fabian tycker om att vara i lekstugan 😀
(som pappa/morfar byggde till mig när jag var liten)



Lagom höjd o allt 👍

Spännande 😀


Min murgröna, som överlevde även denna sommar, men de trodde vi inte tidigare i somras...

Se så fin den är 😀


Mamma/mormor o Fabian inspekterar äpplena på nära håll, och några äpplen plockades ner.


Onsdag tyckte Fabian att farmor o farfar skulle komma o äta med oss, men de kunde inte.
Så han blev så ledsen så tårarna sprutade, 
men vi kunde rädda upp situationen med att mamma/mormor o Ove kom och åt med oss på onsdagen
och sen på torsdagen kunde farmor o farfar komma, och vara nästa hela dagen med oss 😀

På torsdagen var vi till OK o köpte glass, tog en promenad o Fabian cykla, 
lekte både i lekparken o hemma ( Fabian fick leka massor med sin älskade farfar ), bjöd dem på mat, farmor bada o duscha båda barnen ❤️



Själv tog jag en tur på kvällen o var iväg på Me and I party 😀

Idag fick jag barnvakt så jag kunde röja i pysselrummet/förråd så nu är de ordning där 
o barnen fick umgås med mormor o Ove 😀

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar