onsdag 30 augusti 2017

Började o avslutade med promenad, eller iaf nästan..

Lämna Fabian på förskolan o sen åkte vi hem o klädde om Sebastian, 
så han fick galonisar o stövlar på sig sen lekte vi ute 😀 

Lekte i sandlådan men blev övergiven 😜


Där i stolen sitter han gärna 😍

Förena nytta med nöje genom att sätta Sebbe o vissna blommorna i skottkärran 
o körde iväg med dem i komposten 😉
Ja Sebbe slängde jag inte 😆


Fabians majsplanta 😍

Yvonne, en fd arbetskamrat kom förbi o vi tog en promenad på ca 4 km, 
o lilla herrn var så trött så han somna i vagnen. 
Jag som tänkte han skulle sova efter lunch 😬
Men han sov i 2,5 timme sen fick jag lov att väcka honom, 
så han skulle hinna äta nå innan vi skulle hämta storebror.

Åkte o handla, då Fabian ville vara med o där träffa vi på mamma/mormor Ove 😀
hem o barnen stanna ute o lekte medan jag plocka in varorna sen lämna jag över barnen till deras far o åkte till stan o käka på Pinchos men tjejen jag är kontaktperson åt 😀😋



Fundera på att ta en till rätt, men tur jag inte gjorde de då efterrätten var rätt stor 😬



Blev okej pris 😉

Avslutade kvällen med en promenad med bästa Eva 😀
Passa på när jag ändå var i stan 👍

Två varv runt stångtjärn blev de innan de blev för mörkt.

Lite skillnad på de två varven 😉





Så två promenixer idag 😀

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar