måndag 10 juli 2017

Present till grabbarna

Nära och kära har börjat fråga oss vad Sebastian önskar sig när han fyller år, 
då det är rätt snart, och det är svårt då vi har typ allt efter Fabian.

Men sen så började vi fundera på en lekställning, för de kan vi ju gå ihop om 
samt att även Fabian kan få de som tidig födelsedagspresent, då de kostar en hel del.

För barnen, läs jag skulle vilja ha så mycket till dem, så de kostar ju en del, 
om vi inte förutom ekonomisk kan gå ihop, så kanske vi även kan bygga vissa delar ihop?
Eller kanske något nu och något nästa år?

Vad skulle jag så vilja ha, jo:

Lekställning med rutschkana, trappa men även klättervägg samt en koja upp till. 
Kanske en sandlåda under, eller en parkering för bilarna?

Brevid skulle jag vilja ha en kiosk, så barnen kan leka kiosk eller affär
 och kanske bord och stolar utanför. 

Nåt annat som vore häftigt var att göra det som en kiosk och utanför en bensinstation med en pump ⛽️

Men allt detta är drömmar, men en del av det kanske kan bli verklighet?

Önskade så att min pappa och barnens morfar funnits här hos oss, 
för då vet jag att han gärna byggt detta helt själv till sina barnbarn ❤️

För när jag var liten byggde han en lekstuga till mig, med kran och jag kunde t.om. få vatten i kranen
Han har även byggt huset mamma bor i, samt uthus, hönsgård, gungställning,styltor m.m
Allt han gjorde var rejält!

Så ett bidrag till detta och sedan köpa det som en överraskning åt barnen!

//Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar