mÄndag 31 juli 2017

Lek o sticklingar 😊

Barnen lekte sĂ„ himla bra i förmiddags med bilar inne i Fabians rum 😊

Sebastian har en favorit, en svart Audi som mormor köpt till Fabian, som Ă€r lite trasig men lĂ„ter fortfarande nĂ€r man öppnar dörrarna o sĂ„, o den slĂ€per han gĂ€rna inte fast Fabian försökte byta 😂

SĂ„ Fabian lĂ€t lillebror hĂ„llas till slut o tog en annan 😊

Tror inte jag skulle anlita denna bĂ€rgare 😬


Synd att man mÄste Äka ivÀg nÀr de leker som bÀst...

Efter lunch fick vi besök av familjen Sandberg 😊

Erica hade med sig massa sticklingar, hjĂ€lpte mig att ta sticklingar frĂ„n mina pelargoner o plantera om nĂ„gra blommor, nĂ€r vi Ă€ndĂ„ höll pĂ„ (lĂ€s Erica, dĂ„ Sebbe vakna o skulle vara i min famn 😬)






Barnen lekte sĂ„ himla bra ihop idag, bĂ„de inne o ute 😊



Vattenkrig ute dĂ€r barnen var mot Olof o alla blev sĂ„ blöta, sĂ„ en efter ett plagg Ă„kte av o till slut fick jag hĂ€mta klĂ€der till alla fyra frĂ„n vĂ„ra garderober 😂
Men kul hade de 😊



De stannade o Ă„t middag med oss o vi bjöd pĂ„ korvburgare o hamburgare 😊

SĂ„ trevligt o umgĂ„s, leka o prata đŸ‘đŸŒ

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
LÀmna gÀrna en kommentar, dÄ blir vi jÀtteglada :)

Kramar