söndag 9 april 2017

Lek varvat med fixa och dona o massa kärlek ❤️

Påskpyntat lite i trädgården, efter att ha tagit bort ogräs, och vissna blommor o blad från förra året.


Konstig blomma jag har 😉


Mina söners händer ❤️

Slipat till kanterna o så.
Nu ska jag bara komma på var jag ska ha den.


En kisse sprang förbi 🐈


Geggamoja 😃

Även hunnit hänga upp gungorna, sopat bort gruset från muren, så de kommer med när de sopar gatan sen samt tvättat iaf 4 maskiner, ätit lunch ute m.m

Man hinner mycket när Sebastian tar o sover i 3 timmar.
Iofs sov han dåligt i natt o var vaken sen typ kl 6, 
och vägra sova nå mer så vi var uppe rätt tidigt och då hinner man en del...


Kramkalas mellan mina grabbar 😍❤️

Lekt både inne o ute, gungat o Sebastian har fått premiärgungat här hemma, gjort rent vagnen, tagit reda på tvätt, röjt i Fabbes rum, badat barnen m.m

Hunnit mycket idag, både fixa o dona men även lekt en massa 😊

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar