fredag 10 februari 2017

Så här vill jag att alla dagar ska vara ❤️


En sådan här dag vill jag ha alla dagar, 
då barnen är nöjda i princip hela dagen 
och vi hittar på massa skoj! 
Bara umgås och leker :)

( Inte ens tagit reda på disken, utan den står i typ hela köket, då det är rent i diskmaskinen, 
så får se om jag tar tag ide nu innan jag lägger mig, eller om de får bli imorn... )

Förmiddagen tillbringade vi på öppna förskolan i Hosjö :)

Sebbe somna på väg dit, så han fick sova i vagnen ute, 
så jag o Fabbe han leka o fika tillsammans :)

Sebbe vakna till så han fick oxå lite o äta, 
och så gjorde vi handavtryck på barnen som ska gjutas i gips ❤️

Förbi syrran/moster på jobbet med en grej o sen förbi mamma/mormor med en grej 
innan vi for hemåt o gjorde lunch, som fick bli våfflor :)

Mätta o belåtna klädde vi på oss och gick ut,
och ute inspekterade Fabbe typ varenda snöhög, vi kolla vilka lastbilar som åkte förbi, 
kolla in Bovieran o deras fina innergård,
 så klart bygget nere vid gamla Hälsingårdsskolan skulle inspekteras, och se hur långt de kommit
o förbi en lekplats, och där gunga jag o Fabbe :)








Sebbe somna efter ett tag o sov ca 45 av vår tid ute, som sammanlagt blev ca 1 h 10 minuter.


Bärgningsbilen som lasta på en bil kollade vi oxå in, 
innan vi gick hem o drack lite varmchoklad o tog en smörgås.

Avslutade kvällen med att käka på Mimos med pappan i huset, samt mamma/mormor o Ove :)
Så snälla o duktiga barnen var och åt med god aptit o var så nöjda! :)


Så här såg de ut efter Sebbe 😉

Lite film o mys i soffan för mig o Fabbe, medan pappan i huset natta Sebbe
och sen la jag Fabbe, och läste för honom ❤️

Kram Mia❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar