lördag 3 december 2016

Julklappar Mia

Om nån skulle vilja köpa en julklapp till mig, så kommer här en önskelista :)

Tycker de personliga kuddarna från Rofa, är så fina!
För man kan väl inte ha för många kuddar? ;)

Fina böcker, och gärna bakböcker gillar jag :)

Fredriks fika ligger 1:a på önskelistan

Fredriks fika - bakat med glädje

Bild lånad här.

Men Hela Sveriges bakar vinnaren 2016, skulle jag med vilja ha :)

Bildresultat för hela sverige bakar 2016 bok

Bild lånad här:

Becca gör så fina smycken och
 ett armband med berlockerna kladdkaka, Ahlgrens bil o kanelbulle 
skulle jag inte säga nej till ;)

Massage o andra behandlingar tycker jag om <3

Fylla upp med fina verktyg till min  rosa verktygslåda, önskar jag mig, samt limpistol.
( Har skruvmejslar o tumstock )

//Mia










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar