söndag 18 december 2016

Fjärde advent 🕯🕯🕯🕯

Förmiddagen bestod av fix o plock samt mys o lek :)

Vid lunch kom barnens farmor o farfar hit efter att ha handlat, 
så precis att de kunde äta lunch med oss :)
Fabian drog med farfar in på sitt rum, o stängde dörren för ingen annan fick komma in, 
så han fick ha farfar för sig själv o leka ;) 
Farmor fick umgås med oss o Sebastian istället :)
Fika ihop innan de skulle bege sig hemåt.

På eftermiddagen packade vi ihop oss o åkte in till stan för att fira syrran/moster :)

Bjudna på god mat o fika :)
Fabbe kunde leka med Wille :)
Umgås, prata o mysa :)
Jag diska efter oss, så jag gjorde rätt för oss 😬
Nej skömt o sido, jag erbjöd mig själv 😀

Fabian fick öppna sista paketet i adventskalendern, men detta paket var för stort, 
så jag fick göra en karta :)

Detta fick han idag :)



Efter att barnen somnat har jag sett i kapp lite avsnitt av julkalendern o fikat med sambon :)
Nu ska jag ta reda på lite tvätt hade jag tänkt, om lilleman tänker fortsätta sova...

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar