fredag 9 september 2016

Veckan som gått :) (v.36)

Måndag:

Öppnis i Hosjö hade premiär för hösten o ett besök där var givet :)

Lek, pyssel, sångstund o fika :)

Stan: mötte upp pappan i huset för han o Fabian skulle få sin andra TBE spruta. Fabian bestämde att han skulle ta den först, denna gång.
 Inga problem att ta den för Fabian. 
Fick välja plåster o leksak 😄

På eftermiddagen var vi ute o lekte och Tippis hängde vid oss ❤️


Tisdag:

Fabian på förskolan o jag tog en promenad med Eva o Sigge :)


Firande av mig på kvällen sen :)


Fina presenter av mina grabbar ❤️

Onsdag:

Skola för mig och farmor o farfar passade grabbarna under tiden 😄

Inte nog med att de passade grabbarna, farfar klippte även gräset! Tack! 😄

Bjöd dem på lunch när jag kom hemma, för det är de minsta jag kan göra.

De fortsatte o passa grabbarna o gick till lekparken så jag även fick plugga.

Farmor blev kvar sen hela dagen o in på kvällen, 
och stannade även på middag innan Fabian o hans far skjutsa hem henne.


Min vän Madde kom förbi efter hon slutat jobba, så hon fick oxå mat o sen fika vi :)
Både jag o barnen fick så fina presenter! 😄

Torsdag:

Långpromenad (8.65 km) med Eva o Sigge efter att vi lämnat de stora barnen på förskolan, 
och de var riktigt skönt! 😄

På eftermiddagen åkte jag o barnen ut till mormor o Ove och
 blev bjudna på mat o tog en promenad 😄


Så över 1 mils promenerande för mig idag 😄

Fredag: 

Lek o skoj hela dagen med våra vänner 😄


Eftermiddagen o kvällen myste vi här hemma ❤️

Mormor o Ove kom förbi på kvällen o vi åt mat från Tzatziki och fick rå om Fabian helt själv, 
då Sebastian somna redan kl 18.

Lördag:

Syrran, jag o Fabian lämnade grejer till loppisen på lilltorpet, 
lekte i lekparken där, kolla in loppisen där o på Pmu 😄

Lämna av syrran/moster o hämta pappa o lillebror, som varit ute o gått o drog till Lugnet o kolla på polisbilar o motorcyklar, kolla när hundarna tävlade i polishunds SM o lekte i lekparken där :)



Handla lite på Ica maxi på vägen hem o sen kom våra vänner Tomas, Desiré o Wille på besök 😄
De stannade på både fika o middag 😄

Söndag:

Tog en förmiddagspromenad ut till mamma o Ove och blev bjudna på fika o Fabian han leka 😄
Regna när vi skulle hem, så sambon fick skjuts hem så han kunde hämta bilen.

Fixa o greja här hemma sen resten av dagen varvat med lek 😄

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar