tisdag 6 september 2016

Fylla år :)

Tänk att man blir ett år äldre...

Efter att ha lämnat Fabian på förskolan, så var de dags för service av bilen min 
( vilken rolig o billig present va? )
Skulle bara ta 30 min så jag tog vagnen med Sebastian i och tog en promenad :)


En till på promenad :)

Fick sedan sällskap av min vän Eva och hennes söta son Sigge :)

Nu tog de inte 30 minuter utan snarare 1 tim och 30 minuter...

Hem o myste med Sebastian, som varvade med att äta o sova.
Såg Sofias änglar på datorn, då jag missade de igår.

Handlade efter jag hämtat Fabian och vi köpte varsin glass, 
som vi intog i fina vädret utanför affären innan vi for hemåt.

Efter middagen hade vi besök av mamma, Ove, syrran o svärföräldrarna :)
De gratta mig o vi bjöd på fika :)

Bakade igår kväll :)

Mina favoriter sega rutor med röda vinbär samt en blåbärspaj o en äppelpaj :)


Fick så fina presenter :)


Av mina grabbar ❤️
Fabian hade valt helt själv 😃
En bok skulle mamma ha, och de hade han bestämt redan på vägen ner till stan.
Sen på väg till kassan så hitta han anteckningsblocket o de skulle mamma o ha, då hon går i skolan 😘


Av svärföräldrarna o svägerskan o hennes kille fick jag ahlgrens bilar 😃


Så läckra 😍 gjorda av svärmor 😄


Av mamma, Ove o Emma fick jag dessa snygga skärbrädor! 😄


Samt ett fint halsband av syrran 😍

Tack allihopa! 😄

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar