torsdag 19 maj 2016

Gravid v. 32 ( 31+4 )

Besök hos barnmorskan idag, och är nu i vecka 31 enligt henne. 
Enligt min app: 32 ( 31+4 ).

Allt såg bra ut :)

SF mått: 31
Hjärtljud 140-145
Vikt: gått upp något kilo.
Blodtrycket var bra, tror de låg på 105/60.

Föresten heter bebisen Morran ;)
Blev kallad det av en av mina tanter på jobbet, 
efter att magen kurrat och haft sig typ under hela besöket hos henne :)

Vid förra barnmorksebesöket tyckte jag bebisen rörde sig mindre än vad jag kom ihåg det med Fabian, men tror bebisen lyssnade för nu rör den då på sig rejält, och igår la Fabian sin hand på min mage och fick känna bebisen <3


Nu har jag slutat jobba, och gått på gravidpenning, och det känns välbehövligt, 
för nu är det bra jobbigt. 
Bra jobbigt att jobba sista tiden med handlingar, städningar, alla lyft och förflyttningar 
och ner och upp från golvet osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar