måndag 14 mars 2016

Förskolan stängd, så en mys dag <3

Förskolan stängd och jag lyckades byta, så grabben och jag har umgåtts hela dagen :)

Började med öppnis i Hosjö med lek, måla av ägg, fika å mys :)



Färdiga ägget, sitter nu i blomman i Fabians fönster :)

Hem å åt lunch, sen drog vi ut till mamma/mormor och hjälpte henne med en grej på datorn och Fabian röjde runt som vanligt, och var nöjd fast han först inte skulle med in.

Vidare till soptippen för att slänga lite mer grejer, som Fabian, hans far och farfar missat, när de var upp i helgen.
(Fabian fick vara med å slänga grejer i lördags samt umgås med sina farföräldrar och var så nöjd och glad )

Sen tvätta vi min bil, på tvättalätt, så nu ser man vilken färg jag har på bilen och att det är en Volvo därunder ;)
Borde gjort de för länge sedan men inte blivit av men i dag fick jag hjälp av min lilla hjälpreda, så de blev av :)

Hem och det skulle göras chokladbollar innan middagen :)


Käka middag å självklart chokladboll till efterrätt :)

Mys innan läggdags och sen läsning av bok i fabians säng och där låg jag kvar till han somnat. Så mysigt att ligga brevid min älskade son och samtidigt känna bebisen sprattla runt i magen ❤️

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar