torsdag 25 februari 2016

Bebis till sommaren :)

Vetat om det sen typ v. 4, 
men inte velat gå ut med det förrän vi varit på ultraljuset och sett att allt såg bra ut.
Sen när någon frågat har jag ju inte kunnat hålla tyst, utan talat om att jag är gravid .

Men så i måndags (22/2) var vi iväg på ultraljud och allt såg bra ut, 
så om allt fortsätter och går som det ska bli så kommer vår familj utökas till sommaren <3


Blev bara flyttade några dagar, så nu är nya BF 16/7, så en sommarbebis :)

Denna gång blev bebisen till på naturlig väg, alltså vi behövde inte göra Ivf.

Har mått rätt bra, om jag bara ätit regelbundet fast jag inte varit så hungrig, 
så har jag hållit mig på benen (svimmat två gånger) och inte mått illa.

Men varit fruktansvärt trött.
Kanske inte så konstigt då man har en snart 3,5-åring som härjar från morgon till kväll 
och ett rätt krävande jobb.
Har kunnat somnat sittande på golvet medan jag lekt med Fabian...
men det känns som jag börjar bli piggare iaf.

Men än hinner kramperna komma...

Har ganska så länge känt att magen blivit hård, som att bebisen rört på sig,
 men igår (24/2) tror jag för första gången kände rörelser,
 men väldigt långt ner, och de har fortsatt idag :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar