torsdag 31 december 2015

Gott nytt år!

Halvligger i soffan och är fortfarande vaken, så då borde jag hålla mig vaken en liten stund till och kunna fira in det nya året.
Jobbade kväll dagen till ära, så inget party för min del, men det är inte hela världen för mig är de viktigare och vara ledig på julafton.
Fick umgås med mina kära kollegor istället :)
Tänkte "lyxa" till de med pizza eller nå sånt, dagen till ära men så var pizzerian stängd 
så de fick bli korv med mos från roffes ;)

Ett underbart år har vi haft med våra härliga grabb och alla hans upptåg och snack :) 
för prata kan han och fantasin är de verkligen ingen brist på :)

Vi har lekt, bakat, varit på öppnis, pysslat och umgåtts med vänner och familj :)

Andra höjdpunkter är bad på Lugnet, lekt på Leos lekland och så Kolmården, 
där vi hade underbara dagar och vad vi åkte karusell :)

Så nästa år ska blir spännande och se vad det har att bjuda på :)
Ett år som antagligen kommer blir spännande på många olika sett. 
Undrar bara om jag kommer fixa de? 
Vad har jag gett mig in på?



Gott nytt år allihopa!!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar