söndag 15 november 2015

Mysig helg fast jag jobbat :)

Faktiskt varit en mysig helg med mys med familjen, fast jag jobbat dag både igår och idag.

Blev upp hämtad igår vid jobbet så åkte vi till Ica maxi, på tomteresan som stannat i Falun :)


Fabbe måla och tävla, vi provsmaka massa gott, byggde chokladhus och vänta på tomten, 
men väl framme hos tomten, ville inte Fabbe inte träffa tomten, så hann blev utan paket.



Senare på kvällen åkte vår sambo/pappa på öl och whisky mässa 
och jag och Fabian följde med mormor till Ica och handla, 
och då kom en av tjejerna från butiken fram till Fabbe så han fick ändå ett paket av tomten :) 


Följde med hem till mormor och Ove och blev bjudna på mat :) 
och sen lördagsmys i soffan hos dem med lite godis :)

Fabbe och jag kom hem strax innan 22 och kröp ner i vår säng båda två och sov :) 

Lika idag blev jag upphämtad men idag åkte vi hem först och åt lunch 
innan vi var bjudna på fika hos Fabians faster och farbror :)
Fika och prata sen åkte vi ner på stan och åt tillsammans dem på Mimos :)

Avsluta kvällen med att mysa i vår säng och se sockerbagarna :) 
Fabian gillar det programmet när barnen bakar :)
Sen blev de en del bus å :)

//Mia 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar