tisdag 20 oktober 2015

Pysslat en del på sistone :)

Gårdagens förmiddag tillbringade vi på Öppnis i Hosjö, 
där vi lekte, busade, fikade och pysslade :)


Varför krypa i tunneln? ;)


Fabian degade och påbörjade ett spöke
 och jag gjorde klart hans vindspel, som han målade sist vi var där :)


Idag tisdag var vi till Öppnis i Vika, då de inte blev nå jobb för min del, 
och där lekte vi, fikade och pysslade :)

Fabian klippte och klistrade som är det bästa han vet, vad det gäller pyssel :)

Själv gjorde jag ett spöke, som Fabian valde färger till som nu pryder hans rum :)


Syrran kom förbi här efter jobbet, så vi tog en tur och plockade bl.a. kastanjer :)
Då hon skulle göra spindlar med barnen på sitt jobb.

På kvällskvisten fick jag och Fabian besök av tjejen jag är kontaktperson åt, 
och vi åt mat och pysslade lite :)


Mina kastanjdjur :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar