onsdag 19 augusti 2015

Min önskelista :)

Är ju mindre än en månad tills jag fyller år, så jag tänkte lägga upp en önskelista,
 ifall någon vill köpa mig en present ;)
( fyller på den allt eftersom om jag kommer på nå mer... )

Hittade dessa söta mått på City gross, och de skulle jag gärna ha mina ägor :)

Samlar ju på IB Laursen Mynte serien, och då främst i ljusrosa :)

Ett tårtfat skulle jag vilja ha :)

IB Laursen Mynte Tårtfat English Rose Rosa
och dessa skålar :)

IB Laursen Mynte Skålset 3-delar English Rose Rosa

Annars skulle jag vilja investera i en bra BH, och pengar till en sådan, skulle inte sitta fel ;)
Vill åka till Jane´s underkläder i Borlänge

//Mia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar