söndag 12 juli 2015

En tur till Säterdalen :)

Mina grabbar hämtade upp mig utanför jobbet vid halv tolv och sedan drog vi på en tur :)
Stannande till i Borlänge och åt lunch och for sedan vidare till Säterdalen :)

Satt i gräset och väntade på att föreställningen med Findus & Pettson skulle börja :)


Fabbe tyckte jag skulle ha hans skor på mig ;)


Denna bild måste jag bara lägga upp, då de är kors i taket!
Fabbe är aldrig utan strumpor, men här tog han av sig dem frivilligt efter att han tagit av mina :)


Kikade på djuren :)





Lekte även i lekparken en stund, men de var så mycket folk!
Å självklart lite fika innan vi drog hemåt :)

Fabbe var helt otrolig att gå idag, då han annars knappt vill gå alls. 
Orkar inte gå, bär mig, brukar de låta.
Men idag gick han från parkeringen ovanför Säterdalen, hela vägen ner, och ända bort till djuren och tillbaka, samt lek och bus där i mellan, och sen nästan hela backen upp igen. 
Endast ca 50 meter på slutet han inte orkade...

Åt rester av grillat till middag och sen gjorde mormor & Ove oss sällskap,
 och Fabbe provkörde sitt nya vrålåk :)


Kolla vad solrosorna växt, som Fabbe planterade på Öppnis i Hosjö.


Plockade första smultronen idag från landet :)

// Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar