lördag 13 juni 2015

"Svärmorvakt", loppis och umgås :)

Trött var bara förnamnet imorse, och jag hade ingen lust att kliva ur sängen imorse, 
men så fick vi sms av mina svärföräldrar att de var på väg, så då hade jag inget val..
Väl uppe går de bra, men att kliva upp är värre..

Vi skulle vara "svärmorvakt", nej skämt och sido.., ;)
Svärmor var här hos mig och Fabian medan svärfar och sambon åkte iväg på ett ärende, 
då hon inte vill vara själv och inte orkar åka längre sträckor sedan hon blev sjuk.

Vi hade så trevligt! :) Snackade och lekte med Fabian :)

När de kom hem igen, så drog jag iväg, för jag och syrran skulle på loppis :)

Loppis på Gamla Berget och på Lilltorpet! :)
Träffa på både Linda och Eva, som är gamla arbetskamrater till mig :)

Gjorde verkligen fina fynd idag :)

Bord med fyra stolar till Fabian ( de ska bara få lite färg på sig ),
 kofta till mig och linne och topp samt 2 ugglor till syrran, ko till mamma, kakformer till Fabbe
 och ett kryddställ, som ska spraya och få plats i pysselrummet.


Samt denna kassa med mat, pengar, kort och vagn, som knappt var använt för endast 50kr.
Ett riktigt fynd tycker vi :)

Fabian började leka med det så fort jag kom innan för dörren :)






Hem och slängde i mig lite lunch, för de andra hade redan ätit.

Sen åkte jag, sambon, Fabian och svärföräldrarna upp till svågern Simon och fikade :)
Svägerskan fick vi tyvärr inte träffa, då hon jobbade.

Lämnade av Fabian hemma hos oss med sin farmor och farfar så åkte jag och sambon upp på Ica 
och handlade och sen lagade vi mat och åt ihop :)

Så Fabian har verkligen fått busa och leka med sin farmor och farfar idag :)
En nöjd grabb som somnade gott!

Tack för en trevlig dag ihop allihopa! :)

Mamma var förbi medan vi var borta och lämnade denna fina blomma, från min mormor!
Ska ringa mormor imorn och tacka! :)




Kram Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar