onsdag 17 juni 2015

Present till fröknarna :)

Sommaren har börjat, fast de inte känns så och det vankas semester.
Dock inte för mig, då jag jobbar hela sommaren, men sånt är livet när man är vikarie.
 Men har ju fått två härliga somrar ihop med Fabian :)
Å jag jobbar ju inte heltid och inte varje dag, så vi hinner umgås ändå :)

Ville iaf ge Fabians fröknar något för att visa vår uppskattning,
samt att han kommer byta avdelning till hösten, då jag inte har en liten grabb längre.

Lämnade presenterna redan denna vecka
 fast Fabian även går nästa vecka innan han får 5 veckors ledigt :)
Ifall någon av hans fröknar går på semester redan nu, och visst var de så.


Fabian har tre fröknar, och de fick en varsin mugg med texten
Världens bästa fröken med lite godis i och ett kort :)


Komponerade ihop denna text!




Korten beställde jag av Anna, med bloggen Ett nytt liv med Max :)

Så fina kort hon gör, och passade så bra då de är tecken på :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar