lördag 18 april 2015

Nakenfis, böcker , hjälpa till och fotat :)

Ställde klockan på 6,50  samt 07,00 ifall jag skulle få jobba, och vakna 6,50 
men måste ha somnat om direkt, för 6,57 fick jag sms att jag skulle börja jobba kl 08, 
så det var bara och göra sig klar och gå till jobbet.

Spotty han vill gärna ta min fötter när jag sitter på toa 
( det är bara mig i familjen, men jag är väl lägre rang än han... )
 men idag gav han upp, hoppa ner i badkaret och tugga på krokodilen istället...


Medan jag jobbade så var mina grabbar iväg på jympa 
och sen till syrran/faster med sambo och hälsa på samt fika :)
Farmor och farfar var oxå där, så Fabian fick träffa dem och busa :)

När jag slutade åkte vi ut till mamma/molmor då vi var bjudna på tacos 
och Fabian ville se Sally som var nakenfis, och det hade han tjatat om hela dagen.
Alltså molmors katt Sally har blivit rakad, då hon får sådana tovor och hatar att bli kammad.

Fabbe hjälpte till att skära, och skulle ha lillemannen :)


Hemma igen, ser jag massa konstiga bilder på min mobil, och inser sen att en grabb använt Ipaden, som tydligen är ihopkopplad med min mobil, och tagit kort :)

Här är ett av ca 10-15st :)
Syrran/moster var upp på bytesmarknaden på Lugnetkyrkan 
och fyndade lite fina böcker till grabben :)


//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar