söndag 15 februari 2015

Kanelbullekladdkaka och lite annat :)

Ugnen var redan på, då det även idag blev klyftpotatis, så då passade jag på att slänga ihop en kaka :)

Men vi tar dagen från början...

Jobbade även idag ett kortpass, och när jag slutade så stod mina grabbar utanför, 
så jag fick sällskap hem :)
Rester till lunch och sen vila för Fabian, och även jag tog mig en tupplur på soffan.

Efter vilningen kom Fabians farfar förbi, då han varit till stan och tvättat bilen. 
( Farmor jobbade, men Fabian var förbi hennes jobb härom dagen och hälsade på :) )
Gissa om det var en grabb som gillade att farfar kom förbi :)

Lite fika/mellis för oss allihopa innan vi gick ut, så Fabian fick åka skidor igen, 
och innan grabbarna gick in, så hann Fabian även leka i snön och köra med sin traktor och lastbil :)
Jag åkte till affären en vända.

Farfar stannade kvar och åt middag med oss :)
Å eftersom vi hade ugnen på så kände jag för att baka, så jag slängde ihop en kaka, 
jag hittade på receptet häromdagen hos Sweet and Simple :)
Det var en kanelbullekladdkaka :)



Båda mina grabbar stod och slickade ur resterna i bunken 
och den fick betyget gott av både Fabian, min sambo och Fabians farfar :)

Sambon är annars inte så förtjust i kladdkaka, men däremot kanelbullar, men denna gillades!

Fabian har ställt fram tallrik och glas :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar