tisdag 23 december 2014

Underbar eftermiddag och kväll!

Jobb idag, så här dagen före jul.
Sambon lämnade grabben på förskolan men de var lite snyft, och gråten var inte långt borta.
Men de var ingen av hans fröknar där, så inte så konstigt.

Sitter på lunchen och kollar schema, och ser att det står att jag skulle jobba till kl 15, 
och jag trodde jag slutade kl 13.
Vet inte om jag virrat till det, eller fått fel tid av jobbet.
I vilket fall som helst så kunde jag sluta kl 14, och kom till 14,30 och hämta grabben istället för 14.
Syrran kom till jobbet istället för att jag hämtade upp henne så hon var ändå med och hämta grabben.

Var en glad grabb jag hämtade, som ätit och sovit bra fast de inte var hans fröknar där.
Två av min syrras gamla jobbarkompisar var där, så han har varit i goda händer!

Tog med alla kläder, både ytterkläder och reservkläder hem, efter tips av syrran, 
så jag får gå igenom allt, så de passar och tvätta det som behövs, och ta med allt igen 
sen när han börjar igen efter helgerna, 
för nu har grabben och sambon jullov till den 7:e januari.

Direkt grabben var upphämtad åkte vi till Elis med familj, 
och bytte julklappar och blev bjudna på riktig god julmellis :)

Sambon kom oxå dit efter jobbet, och vi köpte mat och åt ihop :) 

Härlig avslutning av detta år! <3

Fina julklappar vi fick :) <3
Älskar hemmagjorda julklappar! <3

Innan läggdags kom sambons farbror hit med julklappar till Fabian.
Tack så mycket!
Inget vi väntat oss, men så snällt att han tänkt på grabben.
Men dessa julklappar får han vänta med tills imorn, på självaste julafton!

Får se hur de går med tomten imorn, då han redan avslöjat vem som var tomte på förskolan...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar