onsdag 17 december 2014

Go ena stunden och retas och "tappar" öronen i nästa sekund...

Inbokad på vikariemöte idag mellan kl 11-14 men imorse fick jag sms att det var inställt, 
å jag frågade Fabian om han ville till förskolan iaf eller vara hemma, och han ville vara hemma, 
å det blev mys på morgonen :) sen...

Men denna grabb ger mig snart gråa hårstrån om inte jag redan fått några. 
Kanske blir vithårig på en gång ;)

Han gör allt för att retas, skriker/gnäller/grinar om han inte får som han vill 
och lyssna gör han inte alls. 
Tror han inte har öron i mellan åt...

Så vi blev lite osams, men efter att ha vilat och ätit lunch 
så gick vi ut och då är han så go och snäll och är så nöjd!


Gick runt, grävde, sopa, kratta och skotta snö :)






Reflexvästen skulle vara på, fast det var mitt på dagen :)
Van från dagis kan tror?! :)

Efter att ha varit ute en stund åkte vi ner på stan, 
och mötte upp Elin och sen gick vi ner på stan och fika :)

Gick jättebra både att gå själv hela tiden, då jag inte kunde ta någon vagn, och under tiden vi fika :)

Satt först stilla medan han fika och sen gick han runt bordet och grejade 
medan vi fikade klart och pratade :)

Förbi Elin igen, och bytte julklappar och kolla vad massa fint vi fick :)

Mössa till Fabbe, men dock lite stor än, men då har han något att växa i :)
Boken jag önskade mig :)
Å en fin lykta!
Grejerna fick flytta in i vitrinskåpet så länge :)
Där jag gjort lite juligt och fint!

Förbi Citygross på vägen hem och handla lite, och mötte upp mamma och Ove :)
En grabb som röjde runt där, och skrattade
medan vi fick jaga honom och plocka ur varor ur vagnen som han la dit.

Hem och efter att mamma och Ove hämtat upp Emma från jobbet, så kom de förbi och åt med oss :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar