måndag 8 september 2014

Kalasandet fortsatte på söndagen :)

Kalasandet fortsatte på söndagen, med familjen och en del av släkten :)

Fika och åt ihop, lekte med Fabbe, satt ute i solen en stund och fick så fina presenter även idag!

Av min mamma, syrra och Ove fick jag en underbar filt, 
som kommer passa så bra uppe, 
när jag höstfixat där.
Likaså en snygg tvättförvaring, och ett flervåningsgaller för bakning, så brödet/kakorna kan svalna :)
En korg med massa härligt innehåll som provsticka, formar, hjärtformar, baktillbehör m.m
fick jag av mina svärföräldrar och svägerska med sambo :)
I korgen fanns även denna ljuvliga bok :)
Fick även en betonghäst och en hästgrupp av mamma, syrran och Ove att pryda entrén :)



Pengar och en blomma av mormor, 
och en orkidé med ett presentkort på Plantagen 
av mina kusiner, mitt kusinbarn och moster med man :)

De tänkte först ett äppelträd, men det var ju tur de inte köpte de ;)
Alltså skulle inte säga nej till ett äppelträd, men då hade de fått gräva, eller snarare spränga oxå ;)

Tack så mycket allihopa!!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar