torsdag 11 september 2014

Insta bilder :)

Här kommer lite fler bilder som jag lagt upp instagram, men inte skrivit nå om här...

9/9
Fabbe skulle promt prova dessa skor, när vi var på stan :)
Lite stora men vad gör det...
Någon som gillade dem! <3

Annars är han mycket för rosa.
Vill nog gärna ha ett par rosa gummistövlar, men han har ju redan.
8/9
Tog en promenad och slängde tidningar, kartonger mm. på återvinningsstationen, lekte i lekparken,
hämta paket och kolla på traktorer och lastbilar, och allt detta på förmiddagen :)
Vet inte vad jag tänkte på...
Små skratta för mig själv ett bra tag efteråt ;)
5/9
Bea var förbi med ett paket (vi beställde ihop) från Me and I med kläder vi beställt :)
Byxor och tröja till Fabbe och svarta byxor till mig :)
Tröjan får han växa i, men byxorna kan han nog ha redan nu, fast de är lite stora.
Beställt lego ihop med syrran, så nu ska vi bara få tid att pyssla :)
Spraya är så kul!
Försöker ta mig ut till garaget så fort jag får chansen.
Några olika projekt på gång :)
Bestämt mig för att bli blodgivare!
Först ett möte för att ta blodprov och se om jag kan bli blodgivare.
Tror någon vill ha ett armband, kanske köpa ett i present :)

//Mia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar