fredag 15 augusti 2014

Bebisar :) Uppdatering!

Denna bild får representera alla söta småbebisar :)

För ett antal veckor sedan fick vi reda på att våra vänner väntar barn i början av nästa år, så himla kul! :)
Stort Grattis till er!

På inskolningen idag för vår grabb, så var lillbrorsan med till två andra pojkar som oxå har börjat på Fabians avdelning, en liten liten pojke på endast 11 dar.
Så himla söt!
Har de varit så där små?!

På inskolningen idag så lämnade jag Fabian själv på förmiddagen och under tiden satt jag i personalrummet.
Vid ca 10 får jag ett sms att våra vänner är på väg in till förlossningen och värkarna började i natt...
Ni ska tror att jag settat på nålar och bara väntat på ett sms att hon eller han är här...
och nu på kvällen fick jag ett sms att de fått en pojke!
En liten Ebbe :)
Så söt!

Stort Grattis till er föräldrar och till storebrorsan!! :)
<3

Kramar från Mia

Kom på att en till kompis nyss fått barn, och vi bara längtar tills vi får åka dit och hälsa på :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar