torsdag 26 juni 2014

Sy, vänner och klipp klipp :)

Fick förfrågan av min vän Evelina,
om jag kunde tänka mig att sy ett överdrag till deras dyna till kökssoffan och tre kuddfodral.

Visst kunde jag göra det, bara det inte var bråttom.
För jag har ju inte så mycket tid, utan mest kvällar efter att grabben somnat.

Men samtidigt är jag en sådan som vill få det fort klart och levererat, så fort vi fick tid så sydde vi, 
för ja min sambo fick lov att hjälpa mig.

Härligt tyg Evelina köpt!
Så fint!





Här är resultatet!

Tror det var i tisdags allt blev klart, och ville så gärna överlämna det så de fick se resultatet,
så idag åkte vi till Bjurs på förmiddagen och levererade, och samtidigt spana in deras nya kök!
Så fint!

Nu är de på plats :)
Bild tagen och lånad av Evelina.
Evelina skulle hämta barnen hos en vän, som även jag har klippt mig hos och så där,
och vi hängde på dit.
Så nu fick jag se hur de bodde :)

Blev bjudna på mat och kaffe med nygjord äppelkaka :)
Det är grejer det!

Tack Lena!
Bild tagen och lånad av Evelina.

Fabian lekte runt där, och var så nöjd och glad!
Kul med nya lekkamrater och nya leksaker!
Han ville inte hem...

Fabian somnade i bilen hem, men när jag skulle lyft över han till vagnen så vaknade han...
Så han sov 10-15 minuter idag...
och inte tänkte han sova nå mer...

När syrran/moster slutat åkte vi upp till stugan och klippte gräset.

Kikade även på fåren :)



och 

gick ner till vattnet och de här knasbollarna doppade fötterna ;)



Fabian tycker verkligen om att vara där uppe.
Skiner upp bara han kommer ur bilen :)

Är ju litet, och typ inga bilar så han kan röra sig så fritt, och det gillar han!

På vägen hem hämtade vi upp mamma/mormor och gjorde mat hos oss och åt :)

Passade på att mangla hos mamma när jag skjutsa hem dem, och såg slutet av Sommar med Ernst! :)
Fabian somnade typ innan vi hade åkt från garageuppfarten...

Kram på er!

/Mia

1 kommentar:

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar