tisdag 20 maj 2014

Pysslat :)

Varit så himla pysselsugen på sistone, så fort grabben somnat och jag haft lite tid över, så har jag pysslat! :)

Sytt två dynor att ha i trädgården, så man kan stå på knä utan att få ont!
Hittade fint vaxdukstyg med stjärnor på för endast 29 kr metern på Öob!




Sprayat ett loppisfynd, så nu har jag en fin förvaring för alla kvitton.
Så det slipper ligga och drälla...





Fabian har fått lite småpyssel av sin farmor och farfar, 
och dessa har jag stoppat i små glasburkar och satt en liten figur på och sen sprayat!
Tror de kommer få stå i hans rum, när de är omgjort och självklart högt upp så han inte når, 
och tror de kommer bli en del grönt i hans rum så därav olika gröna nyanser.





En loppisfyndad kvinna för typ 5 kr, kände jag behövde göras nå åt, och den fick lite rosa sprayfärg på sig :)



Efter en tur till Borlänge idag, så inhandlades det lite mer grejer att pyssla med :)

Tyg, band, sprayfärg och mask 
(min sambo tyckte jag skulle införskaffa mig en sådan. Han är rädd om mig! )


Kanske får ännu mer idéer då denna landat i brevlådan idag :)


//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar