lördag 31 maj 2014

Loppis utan syrran...

Sambon var iväg och jag och Fabian hade inge speciellt för oss så vi drog till Borlänge
 en vända innan lunch, och besökte loppisar :)
Men konstigt att åka utan syrran/moster...

Inge direkt fin väder, men regnet höll sig borta under tiden vi var där :)

Som säkert många redan läst så var det en hel del loppisar i Borlänge, 
men vi hade varken tid eller ork att besöka alla,
 men Berglagsbyn ( var inte många bord mot vad det brukar, men berodde säkert på vädret), 
några gator runtomkring samt Hushagen fick sig ett besök :)

Då syrran inte kunde vara med, så fick hon iaf några små bilar :)


Ljusstakar, korg, bricka och pall ska få sig en makeover :)
Vet nog redan hur de ska bli, så nu ska bara tiden infinna sig.

Ljusstakarna behövde jag inte ens pruta på, utan de fick jag för priset av en :)
Pallen och korgen prutade jag på ;)
För dessa grejer jag ska pyssla med, så gav jag endast 45 kr :)



Vinstället får jag se vad jag ska göra med, eller om det kanske ska bli en present?!


Så klart även Fabian ska få något!
Blev en jacka 
(som var dagens dyraste köp med bara 60 kr, och ser knappt använd ut. ) 
samt en tröja :)



Fabian var så duktig.
 Han satt i vagnen på första stället och andra stället, fick han gå, 
och lyssnade och hjälpte mamma att bära :)
Min lilla hjälpreda, som gärna hjälper till!

Tanken var att åka hem i tid, så Fabian skulle få lunch och sen sova, 
men han somnade i bilen utan napp, och det måste betyda att han var riktigt trött.
Så det blev sovning först och sen lunch.

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar