tisdag 8 april 2014

Slutade inge bra...

Dagen som började så bra, eller egentligen inte då jag fick "bråka" med Fabian om frukosten,
 men till slut så kom vi iväg till öppnis, där hans kompis Elis var och hans mamma :)
Han var så nöjd där och lekte och hade så kul :)

Hem och åt lunch bara sen hämtade vi syrran/moster. 
Får passa på när hon slutar tidigt :)

Tog en vända till Sågmyra där vi fyndade linnen för 7kr/st :)

Letade även efter en mjukis tupp till Fabian men kunde ingen finna...

Tog vägen genom skogen och hamnade i Borlänge :)

Kollade på skor åt både mig och Fabian men inga blev köpta.
Jag vet inte vad jag vill ha för sommarskor...

Fastande för dessa till herrn. Ett par att ha som lite mer fin skor, att ha på stan å så.

Kolla med sambon/pappan i huset och höra vad han tycker.



Dessa var å fina, men mer höstskor.


Hästen skulle man ju rida eller nunga som Fabian säger ;)

Han sa hejdå ( lärt sig det idag men vet inte riktig hur han säger ) till hästen innan vi gick. Sötnosen!


Åt oxå i borlänge... Passade på att äta ihop, då varken pappan, mommo eller Ove var hemma.
Blev en maxbox för mig med, så Fabian fick två leksaker :)

Boken passade perfekt då han gillar fordon :)


Avslutningen på vår dag ihop blev mindre bra, eller rättelse sagt aj aj!

Akuten fick sig ett besök ( Fabians första men antagligen inte sista... )


Fick en apa för att han var så duktig!


Självklart sov han bara tjugo minuter på hela dagen, men de gick snabbt på akuten iaf.

Kramar från oss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar