måndag 3 mars 2014

Jympa, leklandet och mera lek :)

Hej på er! 
Fabian är igen :)

Började morgonen igår, ja efter morgonbestyren förstås då jag inte kan gå i pyjamas och hungrig, med bamsejympa :)
Röjde runt och hade kul :)

Hem och käka lite mellis innan jag behövde sova och sov väl typ 1,5 timme.
Smällde i mig 2,5 varmkorv och lite bröd till lunch ;)

Sen hämtade vi upp moster och drog till leklandet :)
Mamma och pappa ville hitta på nå och gärna nå där jag är nöjd och har kul, så det blev ju super med leklandet :)

Min tremänning Nova och en kompis till henne kom oxå dit, då vi ringde och hörde om de ville följa istället för att hjälpa/ha tråkigt med flytten, och de ville de gärna ;)




Jag vågade inte riktigt att krama zebran men Nova vågade :)

Nova har velat lite med den oranga rutschkanan men efter att ha åkt den med min mamma så älskade hon den :)
Jag fick oxå prova den, men sittande i mammas famn och jag gillade oxå den,så den åkte vi några gånger :)

Tog en pause för fika oxå!

När jag började bli trött så drog vi till mormor och helgmorfar, som nu blivit pensionär så nu är han mer än helg morfar :)

Fortsatte busa där ;)

Mormor och helgmorfar hade gjort en egen lasagne till bara mig! :)

Rätt sent kom flyttgubbarna ( Nova, Novas mamma och Novas mormor och morfar ) och gjorde oss sällskap till middagen, men då hade jag redan ätit.

Så jag fick träffa Nova lite till! :)

Höll mig alltså vaken från 12.30 till typ 20.30.  

Efter välling och en underbar dag så somnade jag skönt!

Kram Fabian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar