tisdag 18 februari 2014

Min dag enligt Fabbe :)

Fabian här :)

Strålande sol idag oxå, men lite kallare.
Men klär man på sig, så var det ju riktigt skönt ute!

Tog en promenix till affären, jag och mamma på förmiddagen och på vägen dit såg vi en vovve och massa brrr, och när vi kom fram så höll de på att ta ner träd på andra sidan vägen 
och det var ju jättespännande :)
Kikade både på vägen in och på vägen ut :)

På vägen hem så spanade jag som vanligt in lastbilen som står efter vårt promenadstråk och äntligen kunde vi stanna till vid lekparken och leka :)
Senaste gångerna vi gått förbi så har det antingen snöat, regnat eller vi har helt enkelt inte haft tid.
Men idag så, hann jag både traska runt, åka rutschkana och  prata med björnen :)




Väl hemma igen så gav jag katterna mat :)

Efter lunch hämtade vi upp moster, då hon skulle passa mig medan mamma var hos tandläkaren.
Sov mest under tiden moster passade mig, så hon fick det lindrigt ;)

När mamma var klar och jag sovit klart, så var vi inne på Lindex och där busade jag runt medan moster pratade med en fd. kollega, som jobbar på det stället där mamma och pappa sökt förskoleplats åt mig, och hon tyckte jag skulle börja där :)

Blev mellis sugen och moster var oxå hungrig så vi begav oss till Kopparhatten, 
där min farbror jobbar, men han såg vi inte till idag, vilket var synd! 

Hatt på kakan ;)
Mammas fika, som jag inte fick smaka på...
men mosters macka tog jag mig en smakbit på :)
På Stora Torget träffade vi på Bubo Bubo, och jag kramade den flera gånger :)



Var in på Bibblan oxå, och lämnade tillbaka lite böcker samt lånade nya, 
så nu har vi att läsa och sjunga :)


Kram Fabian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar