lördag 22 februari 2014

Leka i dagarna tre med andra barn :)

Fabian här igen :)

Lekt i dagarna tre med andra barn och haft skoj :)
Blev dock ingen öppnis denna vecka, men nästa vecka 
hoppas vi är fortsatt friska så vi kommer iväg :)

Onsdag:

Redan vid halv tio for jag och mamma till Elis och Erica, och där stannade vi till efter halv fem :)
För en gång skull så hade jag och Elis liknande sov och mat tider :)

Lekte inne hos dem, både uppe och nere :) 
Vi började bli lite gnälliga men lite för tidigt för lunch, så vi fick varsitt smörgåsrån, men min kompis Elis är en glad skit som älskar mat så han norpade även mitt rån.

Men ett tu tre så är det tyst och vi har försvunnit in i vardagsrummet,
 och då måste ju våra mammor kolla vad vi gör och då sitter vi bredvid varandra i soffan 
och Elis har delat med sig att kexet :)

Efter lunch (som jag knappt åt nå av...) så tog vi en promenix så vi grabbar skulle få sova, 
men jag sov typ bara 45 minuter. mamma försökte få mig att somna om i famnen 
men det gick jag inte med på...
Så det var vad jag sov på hela dagen men det gick bra ändå.

Hann med mer lek och mellis innan vi for hemåt och åt middag, som jag först inte skulle ha, 
inte ens smaka men sen efter att ha varit envis tillräckligt så slevade jag bara in pannkaka, 
så jag och mamma kunde glömma att äta pannkaka till lunch dagen därpå ;)

Torsdag:

Mamma fick sms av grannarna och de undrade om vi ville hänga med och åka pulka, 
och visst ville vi det :)
Så efter lunch möttes vi upp vid pulkabacken och åkte, och det är ju så kul :)




De hade med sig fika, eftersom äldsta dottern älskar att fika :) och vi fick smaka :)

Fredag:

Snöade ju som sjutton på förmiddagen men efter mellis och sovning hade det slutat snöa 
så vi kunde gå ut och leka :)

Mamma gjorde en snögubbe lite snabbt :)


Efter att vi lekt ute en stund så gick vi bort till Robin, Jennifer och deras mamma Bea :)

På vägen dit så träffade vi på en hund, som jag tror hette Ossi och var rätt gammal (10 år) 
men så snäll och ville så gärna prata med mig :)
Fick nästan en puss ;)

Väl framme så lekte vi, jag åt middag där och sen när våra pappor relaxat klart
och köpt mat på vägen hem så åt vi tillsammans :)
Fast jag satt mest och tokade mig vid bordet, då jag redan ätit :)

Träffat fem barn och lekt med :)

Idag hälsade vi på min farmor och farfar och busat med dem :)

Får se vad som händer imorn...

Kram Fabian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar