söndag 26 januari 2014

Utelek, bamsejympa och umgås med farmor och farfar :)

Fabian här idag oxå :)

Kl 7 ringde mammas och pappas klocka och det var dags att kliva upp, 
för jag skulle på bamsejympa :)

Pappa var redan upp då, så jag ropade pappa pappa, och då frågade mamma om jag skulle till pappa och jag svarade mm...så mamma lyfte ner mig på golvet och jag sprang bort till pappa :)

Ryggsäcken på, med shorts, vattenflaska och banan.
Redo att åka på jympan :)
Var lite seg idag på jympan men så kan det vara ibland.
Var inte så sugen på bananen, så vi åkte hem och åt mellis istället innan jag behövde sova lite.
När jag vakande så hade mamma och pappa börjat baka. ( läs mer om det imorgon)

Efter lunch och de bakat färdigt så gick vi ut.
Pappa åkte till affären en snabbvända men gjorde oss sällskap ute sen.
Gick runt på gården, och gick över till granntjejerna, men mamma stoppade mig, 
och sa att där bor inte jag och att de inte var ute...
men tänkt om jag ville ringa på hos dem då?!

Gick även runt på verandan på baksidan och där hittade jag dessa hästar :)


Åkte pulka ner för garageuppfarten när pappa kom hem.
En putta på mig, och den andra tog i mot mig.
Så himla kul :)


När farmor och farfar kom, så lekte jag i snön på verandan på framsidan men visade dem hur det gick till när jag åkte pulka innan vi gick in och åt mellis/fika.

Fick lov att sova en sund till, men tror inte jag tänkte sova till natten sen när de ville...

När jag vakande så var det lek med farmor och farfar :)
De stannande på middag, då vi bjöd in dem och sen hann vi med mera lek :)

Mormor, helgmorfar och moster kom förbi en liten vända, då helgmorfar ville se trav, 
men mormor hade inte den kanalen...

Baddax för mig ikväll, och skvätte ner farmor det gjorde jag ;)
Så går det när man är i min närhet och jag badar :)

Sen det där med att sova på beställning, tänkte då inte jag gå med på nu ikväll...

Kram Fabian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar