lördag 25 januari 2014

Stan med lunch och bibblan :)

Tyckte det var dags att kliva upp vid sisådär tjugo i åtta ( dock tror jag inte mamma höll med mig, då hon har lite svårt att komma i säng i tid, samt svårt att somna. Men hon sov då som en stock när pappa hämtade in mig till deras säng tidigare i morse...) men innan frukost busade jag runt i sovrummet, både i sängen och bredvid :)

Beställde välling till frukost istället för gröt!

Efter att hela familjen fått på sig kläder och gjort sig klara så drog vi ner på stan.

Mössor som går nedan för öronen samt hjälm att ha när jag ska åka pulka inhandlades :)


Fortsatte och kollade skjortor åt pappa och då tröttnade jag att sitta i vagnen för nu ville jag gå!

Kikade runt i affären, provsatt deras element och busade runt :)


Nya mössan skulle sitta på! 
Blev arg när de tog av den efter att vi provat hjälm.
Hjälmen var okej att ha på huvudet, iaf just nu men mössan man spänner under hakan gillades inte! Ändå köpte de den...

Intog min lunch på Kopparhatten och beställde direkt av min farbror Simon, som är kock där :)

Fick ju lov att vänta tills mamma och pappa fikat klart, så moster han komma dit.

Tog en tur till bibblan så jag fick leka :)
Lånade även en ganska stor bunt med böcker åt mig :)


Kikade runt lite mer på stan och somnade visst sittande i vagnen.

Vaknade efter typ en timme när de lyfte över mig i bilen och sen mötte vi upp mormor och helgmorfar på affären för att handla lite. 

Plockade i massa bröd i korgen fast vi inte skulle ha ;) å sen gick jag raka vägen till korven och plockade åt mig ett paket ;)

Avslutade eftermiddagen/kvällen hos mormor med mellis och mat :)

Får se vad morgondagen har att erbjuda!

Kram Fabian 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar