söndag 5 januari 2014

Promenad, besök och påhälsning :)

Hej! Fabian här, och jag tänker berätta om min dag :)

Ville gå ut redan när pappa skulle över till grannen och hjälpa honom, men mamma tyckte jag skulle klä på mig först. Vadå kan man inte gå ut i pyjamas å vinterstövlar?
Men efter att både jag och mamma klätt på oss, så gick vi ut så jag fick traska runt på tomten och när det blev tråkigt så tog jag och mamma en promenad och mötte upp moster.

Spanade in både grävmaskiner och lastbilar på promenaden hem igen till oss och så såg jag en voov :)


För inte skulle jag sova fast ja var trött.

Var lite gnällig och ledsen i natt, men idag upptäckte mamma å moster att två tänder tittat fram, så konstigt om jag var ledsen!

Gick hem och åt lunch innan ett nytt försök att sova gjordes.



Tomat är mycket godare om man pickar upp bitarna en och en med gaffeln :)

Efter lunchen kunde ja iaf sova!
Under tiden hade pappa kommit hem :)

På eftermiddagen fick vi besök av den här söta nallebjörnen Jennifer, hennes bror Robin och deras föräldrar :)



Här spanar hon in sina å brorsans julklappar de fick av oss :)


Fick all denna mat av dem :) så här kan lagas mat :)

Mormor och helgmorfar kom förbi med stora kuddar jag ska ha i min myshörna :)

Bestämdes då att vi skulle följa med dem hem och äta ihop :)

Förutom att äta så busade jag oxå :)

Hjälpte dem att plocka ur alla pant ;)


Men var snäll och hjälpte moster att plocka i dem igen!



Avslutade med pyjamas och välling hos mormor innan vi åkte hem och jag la mig för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar