måndag 13 januari 2014

Förändring och förvaring

När vi ändå "kastade" ut julen, så passade vi på att förändra lite här hemma :)
Mest jag då, men min sambo fick hjälpa mig att skruva på vissa ställen.

På hyllan i köket, fick lite nya saker plats.
Betong och lyktor gillar jag, så de fick komma upp här.


Julen och de röda fick byta plats mot ljusrosa och bakning i mitt vitrinskåp :)



Rangliga förvaringen på hjul skickades iväg i badrummet och upp sattes denna hylla.


Oordning i hallen (innan)



Hyllan flyttades från Fabians rum, och sattes upp i hallen istället.
Under hyllan sattes en rundstav upp.
Rundstaven kommer antagligen målas till sommaren.



Så nu kan vi hänga upp filtar och täckbyxor :)

( Fick inspiration när vi var på Glasverandan på visning.
Då hade de hängt sjalar på en stång :) )





( Pinnen som ligger på krokarna, ska tas bort. Men vet inte var jag ska göra av den...)

Förvaring kan man ju aldrig få för mycket av!


Hyllan som redan fanns där, rensades upp och en korg för Fabbes vantar, mössor osv. ställdes dit. Tanken var att en till skulle vara i facket bredvid, 
men tydligen var de olika höga, så den gick inte in.
Får kolla på Ikea nästa gång jag är dit, om det finns nån lägre.



Lånade några små fina dukar av mamma.

Man får många idéer när man inte kan somna om kvällarna...

(Bilderna är tagna med mobilen, därav den sämre kvalitén)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar