tisdag 4 februari 2014

Betar av...

Är en hejare på att skriva listor, speciellt saker jag ska/måste komma ihåg att göra. Men det bästa är att stryka sånt man gjort! :)

Har betat av en hel del saker som vi tänkt länge att göra och det känns så skönt!

Frosta av frysen, ner och kolla grunden, göra rent avloppet ( badrummet- tvättstället), skruva och hänga upp saker är bara några av de saker som är gjorda.

Lite roligare saker är baka bullar, beställa framkallning av foton, personligt anteckningsblock och åka till Borlänge och Ikea  :)

Börjat sälja/skänka saker som jag rensat ut ur förrådet i höstas, men finns massa kvar... Flyttade visst grejerna från förrådet till pysselrummet...Ska bara ta kort och sen lägga ut annonser.

Först skulle jag söta extra jobb i höstas, så jag kunde jobba i jul och visst sökte jag nåt jobb men hade så mycket innan jul så vet inte riktigt när jag skulle haft tid att jobba... Sen skulle jag ta tag i det nu efter jul men då fick jag ju ett tillfälligt extra jobb, så jag hade att göra.

Borde ju ha varit prio 1, men det är ju så tråkigt att skriva cv och personlighet brev.
Men nu har jag iaf skickat iväg några ansökningar samt skickat cv och personligt brev till min kontakt på Trygghetsrådet ( vi har rätt till hjälp av dem i fem år sen vi blev uppsagda på Dosen) så hon får kolla hur det se ut och sen ska jag ta tag i att ringa runt och kolla efter extra jobb och sen skicka iväg cv.

Ett annat projekt jag påbörjat och är snart klar med är att sätta in de foton jag beställt från typ augusti till och med december i album. Fabians första år är klart och de blev sju album :) 


Satt in resterande kort men ska bra skriva i albumet oxå.

Vill sätta mig och sy och pyssla och kanske kan få tid till det de närmaste dagarna, hoppas kan man ju alltid!

Nya gardiner i köket måste sys och det är min sambos projekt, så de hoppas jag vi får tid till inom snar framtid!

Listkramar från Mia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar