måndag 30 december 2013

KitchenAid

Tanken var ju att jag skulle önska mig pengar när jag fyller 30 år, 
dvs. nästa år och sen lägga till resten själv och införskaffa mig en KitchenAid.

De är ju så fina, dock dyra men tycker man om att baka som jag, då skulle det ju vara kul att äga en! :)
Älskar ju rosa så en i ljusrosa hade jag valt :) 

Men så hade Cervera rea på en vit KitchenAid och då började ju hjärtat slå lite extra.
Min sambo tyckte jag skulle ta å köpa den, för vi har ju sparade pengar.


Sagt och gjort vi åkte till Borlänge, men trodde väl inte de skulle finnas nån kvar, men det gjorde de :)

Fanns ju bara vita och sen var det en classic. 
En lillasyster som kassapersonalen sa, med mindre skål och lite lägre watt. 
Men det var ju ett kanonerbjudande med över 2000kr i rabatt, den passar bra in i vårt kök som är i vitt samt för det jag bakar så räcker den utmärkt, så vi slog till på en! :)

Så nu är jag ägare till en alldeles egen KitchenAid :)


Finns ju en del tillbehör men det jag tror jag ska införskaffa mig först, eller önska mig är en till skål.

För annars är ju de tillbehören jag behöver med.



Inte provat den än, men kommer göra det vilken dag som helst :)

Kram från en lycklig Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar