torsdag 19 december 2013

Fler ljusstakar hos Mia

I år bestämde jag mig för att ha ljusstakar i fönstren, inte i alla fönstren men i några iaf.
En av de gamla funkade iaf, och den fick stå i vårt sovrum 
men sen ville jag ha i kök och vardagsrum. 
Två styckna, och lika var tanken.

Insåg sen att det inte skulle få plats några i vardagsrummet, 
för var skulle jag då göra av blommorna.
Men i köket ville jag ha och efter mycket velande bestämde jag mig för ett par fina på Rusta, 
jag sett men då är de slut!

Så går det när man är velig...

Men så köpte jag ledlampor som ljus på Ikea, 
och omvandlade helt enkelt de jag hade, och kolla så fint!




Får kolla sen på rean, om jag hittar några andra till nästa år.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar