tisdag 3 december 2013

Buzzador: vanish



Jag kom med i kampanjen för Vanish hos Buzzador


 och igår gjorde jag fläckborttagningstestet!

I detta test använde jag färska fläckar:

Följande fläckar hade jag på den medföljande vita tygbiten:

Fläckarna till vänster använde jag burken och fläckarna till höger använde jag flaskan:



Bara att ha sköljt av trasan:


Så här ren och fin blev den efter att jag tvättat den i 40 grader:


Provade även på min sons body, som han hade rosa fläckar på, antagligen hallon:


Fläcken har varit där halva dagen innan jag hade på Vanish (flaskan)

och ni ser ju resultatet :)


Har börjat dela ut småförpackningar till vänner och bekanta, men har fortfarande kvar, så är det någon som är intresserad och veta mer samt prova Vanish och rapportera in, så hojta till.


//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar