lördag 2 november 2013

Utlåning samt Allhelgon

Farmor och farfar till Fabian ville låna Fabian, 
så efter de handlat på förmiddagen så hämtade de upp Fabian och åkte hem till dem och busade :)

Då passade jag och min sambo på att tvätta ena bilen utvändigt och invändigt, 
samt käkade på Sibylla och röjde i förrådet uppe.

Allt plockades ut, och "kattvindarna" kollades och sen rensades det verkligen ut.
För vad mycke skit man kan samla på sig...

Tog ingen före bild men ni ser ju vad grejer det står överallt...





Tomt innan det som skulle vara kvar, ställdes in igen.


Allt är inställt, samt andra grejer som tidigare inte fått plats.


Så är nån ute efter en matta, kläder, tapetrullar eller nå annat så hojta till!

Innan vi åkte ut och hämtade Fabians mat skulle bli bjudna på middag, 
så åkte vi förbi pappa och tände ett ljus!


Denna helg är det Allhelgon, och det är så fint på kyrkogårdarna då.
Massa ljus som brinner!

Annars när man är till graven så kanske det på sin höjd är en till bil där, men idag då var det bilar överallt...

Så idag tänker man lite extra på sina nära och kära, som inte längre finns i livet,
som min pappa, min morfar, min kissekatt Missy och många andra som lämnat jorden!

Tänker även på Berta, min mammas helgbos mamma som gick bort under veckan.
Visst hon var gammal, skulle fyllt 92 år i december, men hon har alltid varit så pigg och tyckt det varit så kul när vi kommit och hälsat på med Fabian.

Saknar er! <3

Kram Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar