fredag 15 november 2013

Önskelista till Tomten

Det står ju faktiskt inte på, förrän julen är här. 
Det är ju mindre än 1,5 månad kvar, så det är väl läge att skriva önskelista till tomten.
Eftersom vi är lite moderna, samt att Fabian inte kan skriva än ( konstigt va? ;)
 så skriver jag en här istället för oss båda :)

Min önskelista:

Följande böcker skulle jag inte säga nej till: :)


Sockerchock : vinnare av hela Sverige bakar 2012

Året med Ernst

Bilder lånade från Adlibris

Mitt liv på landet : fyra årstider (inbunden)

Hela Sverige bakar - vinnarboken 2013 (kartonnage)

Baka : lite glammigare, lite roligare (inbunden)

Bilder lånade från Bokus

Ett bakställ, är ju alltid bra att ha!



Till Fabian:

Kläder funkar ju alltid, och han har en hel del i stl 86 
så från stl 92 skulle ju vara bra, men 86 funkar ju oxå!
Vet ju inte riktigt när han kommer börja använda stl 92, om det är sommar eller vinter, 
men mjukisbyxor och tröjor funkar ju alltid! 

Dessa coola mönster från Villervalla, skulle vi inte säga nej till :)

body l/s STJÄRNOR BLACKbody l/s SIFFROR BLACKbody l/s DALA BLACK

Bilder lånade från Villervallas hemsida, och trycker man på bilderna kommer man direkt dit!

Vår lilla herre, verkar ju fortsätta och dregla fast tre tänder kommit.
Så dreglisar går ju alltid åt, och bäst är väl så enfärgade som möjligt, 
och de färger jag kommer på idag som fattas är vit och turkos, men även jeansfärgad.
Köpta eller hemsydda spelar ingen roll :)

Han gillar ju böcker, och dessa böcker har jag blivit rekommenderad att de är bra!


Badkar med dusch, badanka, handduk m.m till hans docka skulle ju vara fränt att ha!



//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar