tisdag 29 oktober 2013

Wrapp och checkar

Nu på sistone har jag handlat lite här och där men inte betalat speciellt mycket 
och det tack vare wrapp och checkar :)


Fick hämta ut en kanelbulle på Statoil, tack vare wrapp! 
Blev fikat för mig på min och Fabians picknick :)


Fick 100kr i återbäring, eller vad man ska kalla det då vi alltid tankar på Statoil, men de hade inte tidningarna jag ville ha, så då tog jag ut det i pengar och gick till en annan butik. 
Dock räckte inte 100 lappen till allt, men lägg till 19kr är ju inte mycket...


Via wrapp fick jag även 100kr på Jysk och det fyndade jag denna korg, 
till pappersåtervinningen samt några handdukar.

Ser ju bra mycket bättre ut nu än innan, eller vad tycker ni?!


50kr hade jag även på Rolf Ericson, så en tidning inhandlades även där :)

Köpte denna fina ljusstake på Hemtex, och den kostade bara 129kr, och sen hade jag 20% via Dalahäftet och sen 25kr från Wrapp, så 84 kr fick jag ge för den.
Nu ska den bara dekoreras :)


Bild lånad från Hemtex


Har lite fler erbjudanden på wrapp som jag ska utnyttja, bl.a. på adlibris.
De 500 som skickade flest adlibris gift, fick 100kr att handla för och jag var en av dem :)
Ska bara bestämma mig för vilken bok jag ska välja...

Kram Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar