torsdag 10 oktober 2013

Tävling i samarbete med Design by Sandsvik


I samarbete med Design by Sandsvik anordnar vi nu en tävling,

 där man kan vinna antingen en mössa 


eller ett sadelskydd till cykeln!




För att vara med och tävla ska du göra följande:

För en vinstchans (obligatorisk)
Kika in på Design by Sandsvik: designbysandsvik.blogspot.se och kolla ut vilken mössa/sadelskydd du tycker om och önskar vinna och sedan skriva en kommentar under detta inlägg.

För vinterliggare vinstchanser:

* Gilla Design by Sandsvik på Facebook: facebook.com/designbysandsvik och kommentera här vilket namn du gillar med!

* Låna någon av bilderna ovan och skriv ett inlägg på din blogg och/eller facebook.
Skicka med en länk till tävlingen.

* Följ Design by Sandsvik på Instagram: Designbysandsvik

Ni avgör själv hur många lotter ni tävlar med, men desto flera ju större vinstchans är det!

Vinnaren dras av Lena på Design by Sandsvik!

Tävlingen avslutas 24 Oktober!


5 kommentarer:

  1. Jaaaa, klart jag är med! Jennifer har ju ingen mössa från Lena än :)
    Jag som älskar stjärnor fastnade för den rosa med vita stjärnor på!

    Jag gillar redan på Facebook i namn Beatrice Åhnström och följer även på Instagram som mamabeatrice! Tyvärr ser jag ingen bild här uppe så jag lånar en bild av Lena och tipsar på bloggen här:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/10/10/mossa-24-oktober

    Hoppas!!!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna skulle jag vilja ha detta fina sadelskydd http://lh3.ggpht.com/-_WyYA0F2Csg/UZPlLH9TCqI/AAAAAAAAAcA/JbX_x5Qcsto/s1600-h/lila%25255B5%25255D.jpg

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/october/24-oktober-vinn-mossa-eller-sadelskydd.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  3. En mössa av det blå tyget med blåa hjärtan på skulle ju vara så underbart till lilla sonen!
    Gillar på facebook - Jenny Sundqvist

    r.sudden@bredband2.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vinna ett prickigt sadelskydd med röd botten.

    Jag har gillat på fb!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna en röd mössa med ugglor på till min 1 åring. Hälsningar Kristina Fahlström

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar