torsdag 3 oktober 2013

Fått hjälp att sy :)

Efterlyste för en tid sen, någon som kunde sy och hade tid över att hjälpa mig med några syprojekt på Facebook, och fick napp av en tjej här i Falun, som har ett eget företag.

Jag har inte tålamodet och min svärmor som hjälpt mig förut, hon jobbar så mycket nu så hon hade inte tid, så detta blev en perfekt lösning!

I fredags lämnade jag tygen och måtten och idag kunde jag och Fabian hämta dem :)

Så här bra blev resultaten:

Vagnsdyna till Fabians vagn, så det blir varmt och skönt att sitta, samt lätt att göra ren.





Lite missvisande färg, då det är svårt att fota lila...

En gardin till Fabians rum, så det blir mer ett barnrum, och sen älskar jag ju ugglor, så detta blev perfekt!
Gjord som en hissgardin, men tyckte det blev snyggt så här!



Nu matchar även lampskärmen gardinen.

Dynan till korgstolen i Fabians rum, började bli lite sliten och ful, 
och då det ändå fanns tyg kvar så blev det en ny dyna.




Råddis korgstol, om jag få be! hälsar han!

Tack syrran för att ni fann och handlade dessa fina tyger till oss!

Tack även till Sara, på ReMade by Sara Forsberg som hjälpt mig att sy!
Kika in på hennes sida, och se allt fint hon gjort och säljer!
Men även om ni är i behov av hjälp att sy/ändra något!

Kommer definitivt anlita henne igen!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar